kampaň

16. květen 2014 | 11.43 |
blog › 
kampaň
Kdyby se udělala kampaň za důstojný život, tak by neměly chybět široké vrstvy obyvatel. To jak podpořit lepší náladu, by muselo dát hrsti jak citu, tak vztahů. Občas si řekneme, že je to k nevydržení.. My nevíme, jak potom reagovat. Výkony, z pohledu teatrálního, jsou dnes pro znuděného diváka zavrženíhodné. Úzká vazba mezi lidem a medií nezaručuje nic. Hrozící krize medií však dělá nepokoj a běs u provozovatelích. Státní podniky si žádají stabilitu. Na co ale čekají širší masy lidí? Na odměny z frustrace... Na zájmu a obdivu kolemjdoucích... Na zážitky, které se zapamatují... Říct, nebát se, je fráze. Základ k tomu, že je fajn, patří všelicos. Hleďte, že rozkoly v sítích reality a virtuality píší dualitu člověka. Pak už by měla kampaň název Dejte nám pevné zdraví. To přání, že máme zájem o nás, je pro každého vítána. Jen nepodlehnout lži a dál jistit dobrou hodnotnost.

Zpět na hlavní stranu blogu

Komentáře

 zatím nebyl vložen žádný komentář